Re: Harvardy

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 14:08:27 MET DST

Zbigniew Olearczyk napisal (-a) :

> Ktos na twoje pytanie napisal, ze klada do Harvardow jakies kiepskie
> plyty noname.
> Jeszcze takowej nie widzialem.
> Aktualnie najczesciej mozna spotkac zamontowane plyty INTEL ZAPPA !!
> Bywaja nawet kaszowane :)
> Maja jednak jedna wade (plyty), nie daja sie ustawic na wiecej niz
> 133Mhz.

Wydaje mi sie, ze w Harvardach jest plyta Intel Atlantis bo po pierwsze jak
sam zauwazyles do Zappy nie mozna wlozyc nic szybszego niz iP133 a w
Atlantisa mozna do iP200 po drugie na Atlanisie jest audio (Crystal
kompatybilny z SB Pro) i grafika (Mach 64CT z 1MB DRAMu).
Sa chyba szybsze Harvardy niz z iP133?

Piotrek