Re : Jak sprawdzic, czy nieszlifowany?(bylo Re: Podkrecenie P133)

Autor: Piotr Łuczak (luczakp_at_doskomp.lodz.pl)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 03:29:00 MET DST

Piotr Sobczak wrote:

> Zerwij naklejki ktore sa od spodu procesora i zobacz co jest tam napisane.
> Np. czy Icomp index=815 czyli tyle ile ma naprawde iP100 czy jest tam inna
> wrtosc (mniejsza) lub jakie trzy cyfry wystepuja po literach SX (lub SY).
> "Szlifierze" przewaznie zaniedbuja spod procesora i zaklejaja napisy
> stickerami.

Sprawdzilem swoj P133 i :
1) nie mial pod spodem zlotej tabliczki (sprzedawca ja sobie
przywlaszczyl? ;-)), tylko czarna, dodatkowo wtopiona w cos "srebrnego"
2) IComp index nie widzialem, bo nie chcialem zrywac stickersa.
Widzialem jednak te 2 linijki, pierwsza z nich, zaczynajaca sie od 'SY'
konczy sie na '133'. Byl tam jeszcze napis, wyraznie 'rzezbiony' w
materiale (najnizsza linijka).
Wyprobowalem (kombinatorycznie) wszystkie mozliwe ustawienia zworek
odpowiadajacych za mnoznik i czestotliwosc plyty. :-(((

Jakies dalsze pomysly? Moze otwieracz do konserw i sprawdzic co pod ta
czarna plytka???

Pozdrowienia
  Piotr Łuczak
  luczakp_at_dora.doskomp.lodz.pl

PS. Z tego co wiem, to blokada na procesorach Pentium firmy Intel
dotyczy chyba wszystkich lepszych (>=100MHz?) modeli. Nie slyszalem, aby
firma zlikwidowala blokade.