Re: emulator Amigi!!!

Autor: Martin (martin_at_inet.com.pl)
Data: Tue 22 Oct 1996 - 18:33:17 MET DST

Marek Nazarko <mna_at_csbi.katowice.pl> napisał

> Nie i nikt w zasadzie ni napisal tak naprawde co potrafi PCTask (ponoc
> szybkosc grafiki jest na poziomie AT). Programy na amihe sa naprawde
> malo pamieciozerne i to wielki plus amigi, ktory jednak wiosny nie czyni
> (pamiec staniala)

Oj... nie jestes na biezaco. Otoz od pewnego czasu, znowu poszla w gore,
tak jak prawie wszystkie czesci do komputera. Wynika to takze ze spadku
marki w stosunku do dolara.

Wave,
> No wlasnie! I sa na peceta (dzieki ci amigo ze je wykreowalas, teraz PC
> je przejmuje) Nastepny argument zeby nie kupowac amigi skoro na PC jest
> to samo (a nawet nowsze)

Tak, ale Mercedesa tez wyprodukowali przed Polonezem :) Chodzi o to, ze
uzytkownikow PC jest DUZO, no wiec skoro program jest OK, to dlaczego go
nie opchnac ludziskom?

> Jesli nie do gier i nie do uzytkow to po co ci amiga? Chyba ze z
> milosci...

Nie mam juz Amigi - mam PC. Jednak zawsze bede uwazal, ze Intel nie
dorownuje Motoroli.

Pozdrowienia - Martin