Commodore

Autor: Kazimierz Borowski (kborowsk_at_las.ibl.bialowieza.pl)
Data: Tue 22 Oct 1996 - 14:46:48 MET DST

Panowie, taka smieszna sprawa. O ile wiem, firma Commodore (autor
podziwianych przeze mnie w dziecinstwie kalkulatorow) raczej nie zyje.
Niedawno ktos zreszta cos tu w tym duchu wspomnial (a propos Amigi bodaj).
I oto niedawno w ktoryms z naszych wiekszych czasoposm (Chip albo
PC-costam, nie pamietam) zobaczylem reklame pecetow Commodore,
zamieszczona przez dystrybutora - Escom. Ten przyklad posmiertnej
aktywnosci (w koncu Escom jako taki niedawno tez odszedl od nas)
zaciekawil mnie na tyle, ze zdecydowalem sie zawrocic glowe wiekszej
ilosci osob. Moze ktos wie, co to takiego? Dedukcyjnie, moge przypuszczac,
ze polski Escom w ramach poprawy image kupil prawa od zdechlej firmy, i
klei te pudla tutaj. Sam mam maszyne w identycznej obudowie, a styl
walenia nalepek na maszynie w reklamie byl wybitnie escomowski. Czyzby
wiec nowe skladaki pod szacowna nazwa?

Merle, merlin_at_las.ibl.bialowieza.pl