NEC MultiSpin 4x4c

Autor: Elektroprojekt Lodz (elpro_at_lodz.pdi.net)
Data: Tue 22 Oct 1996 - 13:04:52 MET DST

Elektroprojekt Lodz (elpro_at_lodz.pdi.net) wrote:
: Moze ktos ma jekies doswiadczenia z eksploatacji tegoz?
: (naped CD x4 ze zmieniaczem 4 plyt).
: Czy toto czyta "zlote" plyty?
: Jak sobie radzi z porysowanymi?
: Ostatnio widzialem oferte z cena 320PLN brutto.
: Biorac pod uwage, ze na poczatku roku byly po 800PLN netto
: jestem lekko zaskoczony: wyprzedaz czy co innego?
: Slawek Kos -> elpro_at_lodz.pdi.net
Zanim zobacze dziesiatki odzewow dorzuce jeszcze jedno pytanie:
Gdzies czytalem dwie sprzeczne opinie n/t odtwarzania sekwencji
video z CD:
1. Musi byc b. szybki (jak b. szybki?) zeby odtwarzal plynnie
2. Jesli karta graficzna ma sprzetowe MPEG to wystarczy
   nawet CD x1.
Jezeli mam karte S3Trio 64V+, to blizej 1. czy 2. lezy
srodek z prawda na nim.

--
                            Slawek Kos  -> elpro_at_lodz.pdi.net