Re: Dziecko i komputer

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 22 Oct 1996 - 00:25:26 MET DST

Jaroslaw Rafa <raj_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: "Dawanie dziecku komputera" - moim zdaniem zdecydowanie nie.
: Mozna od czasu do czasu siasc z nim samemu przy komputerze. Moj synek w
: podobnym wieku czasami mnie prosi, zebysmy pograli, no to gramy. Tzn.
: przewaznie gram ja, a on mi mowi co mam robic, bo dla niego wiekszosc
: czynnosci "myszowych" jest niezrozumiala. Tylko w jedna gre umie sie
: bawic sam. Czasami prosi mnie tez, zebym mu dal "popisac literkami".
: Tzn. wlaczam mu edytor, on sobie stuka w klawiature i cieszy sie jak mu
: sie literki na ekranie pojawiaja.

Ja tam widzialem jednego brzdaca, co sobie zazyczyl "Tato, wlacz mi
komputer, bo chce rysowac".
Tatus wlaczyl, a dzieciak do Painbrusha.

Zachowanie chyba normalne i zdrowe, a ze woli uzywac dobre narzedzie a nie
jakies tam kredki.....

J.