Dziecko i komputer

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 22 Oct 1996 - 05:02:06 MET DST

Pawel Zielewski wrote:

> 4. A poza tym, czy dawanie dziecku komputera w tym wieku jest
> rozsądne?

"Dawanie dziecku komputera" - moim zdaniem zdecydowanie nie.
Mozna od czasu do czasu siasc z nim samemu przy komputerze. Moj synek w
podobnym wieku czasami mnie prosi, zebysmy pograli, no to gramy. Tzn.
przewaznie gram ja, a on mi mowi co mam robic, bo dla niego wiekszosc
czynnosci "myszowych" jest niezrozumiala. Tylko w jedna gre umie sie
bawic sam. Czasami prosi mnie tez, zebym mu dal "popisac literkami".
Tzn. wlaczam mu edytor, on sobie stuka w klawiature i cieszy sie jak mu
sie literki na ekranie pojawiaja.
Ale to uwazam jest az zanadto dla dziecka w tym wieku.

--
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa