Re: Q: FDD Kontroler VLB

Autor: Przemysław Frasunek (venglin_at_platon.man.lublin.pl)
Data: Mon 21 Oct 1996 - 22:14:04 MET DST

At 16:30 18.10.96 +0200, you wrote:
>Mam duzy problem. Zainstalowalem kontroler dyskow
>Winbond VLB. Kontroler HDD chodzi poprawnie, natomiast klopoty sa
>z kontrolerem FDD. Po kilku operacjach na dyskietkach caly
>komputer sie wiesza. Wymienilem kontroler na inny, skutek ten sam.
>Probowalem na innej stacji dyskow - bez efektu.
>Na kontrolerze dyskow ISA nie ma takich problemow.
>Prawdopodobnie nalezy ustawic jakies zworki na plycie lub na
>kontrolerze. Gdyby ktos mogl mi sluzyc rada, bylbym bardzo wdzieczny.
>Parametry komputera - 486DX4-160 VLB. Karta graficzna VLB chodzi
>od pol roku bez zarzutu.
> [...]
Pewnie wynika to z tego, ze masz przeszlifowane 133 Mhz na 160. Jak juz
pisalem AMD nie wypuscila CPU 160 Mhz. Ja mam DX/4 100 z czestotliwoscia
bazowa podkrecona z 33 Mhz na 50 Mhz, szyna ISA podkrecona na 25 Mhz a PCI
na 50 Mhz i miewam sporadyczne klopoty z odtwarzaniem MIDI.
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
o Przemyslaw Frasunek o
o venglin_at_platon.umcs.lublin.pl o
o http://galen.imw.lublin.pl/users/medicus/przemek/mojastr.html o
o http://www.it.com.pl/venglin o
o IRC NICK: VENGLIN o
o Mozesz ze mna pogadac na Internet Phone - o
o bywam tylko na polskich kanalach o
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo