Re: Q: FDD Kontroler VLB

Autor: Przemysław Frasunek (venglin_at_platon.man.lublin.pl)
Data: Mon 21 Oct 1996 - 22:14:01 MET DST

At 16:38 18.10.96 +0200, you wrote:
>Michal Rolski napisal (-a) :
> >
>[...]
> >
>Najpierw ustaw sobie procesor na 133MHz bo jak mniemam masz AMD 5x86-133
>szlifowane na 160MHz.
>AMD NIE ZROBILO 5x86-160 MHz !!! To sa szlify wersji 133MHz!
>
>Piotrek

Zgadza sie. Cytuje co powiedzial na ten temat AMD:

>From support_at_pedigree.amd.com Wed Apr 24 17:23 MET 1996

Hi,

We do not produce 160 MHz cpus. Currently the fastest cpu we have is
AM5x86-133(P75). I would not advice you to buy a 160 cpu.

Regards,

ECA

--
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
o                        Przemyslaw Frasunek                    o