Re: Caviar 21600

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 21 Oct 1996 - 21:59:26 MET DST

> Tu mnie zamurowalo. Cos sie zmienia ? Moglbys cos wiecej napisac, albo odeslac
> mnie do zrodel ?

bedzie tak jak teraz - w przypadku pierwszej reklamacji. w przypadku
nastepnych klient bedzie mial mozliwosc negocjacji ceny albo zwrotu gotowki,
ale jest to tak niejasno zapisane, ze podejrzewam ze nic sie nie zmieni.
sprzedawca natomiast nadal na szczescie bedzie mial mozliwosc sprawdzenia
zgodnosci z warunkami gwarancji oraz bedzie mogl odmowic zwrotu gotowki w
przypadku gdy produkt jest sprawny badz uszkodzony wskutek niewlasciwego
uzytkowania.

karpio