Re: GLOSOWANIE: pl.comp.os.win3

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Mon 21 Oct 1996 - 20:54:29 MET DST

jacek_at_astro.coig.katowice.pl (Jacek Bochenek) napisal(a):

>Krotki Opis: Wszystkie sprawy dotyczace Microsoft Windows 3.xx

>Pelny Opis:

>Grupa poswiecona omawianiu spraw dotyczacych eksploatacji Microsoft
>Windows 3.xx jak rowniez dostepnego dla tego systemu oprogramowania.

PRZECIEZ TO NIE MA SENSU!

Czy aby az na tyle rozni sie win3 od win95, zeby tworzyc dwie grupy?
Jesli wiekszosc zaglosuje na TAK, to zapewne 50% listow bedzie
wysylanych do dwoch grup! I kto to bedzie czytal?

ZA - jesli bedzie wspolna grupa
PRZECIW - za oddzielnymi

PS. Zdaje sie, ze toczy sie kilka rownoleglych glosowan (winnt, os2,
linux, itp.). Co w takim razie bedzie sie dzialo, gdy wiekszosc
odpowie PRZECIW - zadna grupa w ogole nie powstanie?

PROPONUJE: poddac pod glosowanie dwie propozycje: a) tworzymy dwie
grupy win3 i win95, b) tworzymy jedna grupe dla windows (3.1 i 95). Bo
i tak jakas trzeba bedzie stworzyc...

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Dzialam, wiec jestem... --
-- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) --