Re: Nokia+Matrox Millennium

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Mon 21 Oct 1996 - 16:36:02 MET DST

Krzysztof z00mbie Trzaskulski napisal (-a) :

[...]
> Tak ze ten DDC-2 i PnP nie wyciagaja "maxa".
No niestety nie, tylko minimum okreslane przez standard VESA.
> Dodatkowo u mnie jest
> koniecznosc pracy w kilku aplikacjach dos'owych i tam juz nie jest tak
> dobrze. Np w jednym z trybow graficznych mam 70Hz i nie moge na to
> wplynac. Sciagnalem z Matrox'a programik ktory teoretycznie ma dla
> dos'u wprowadzac ustawienia z Windows, ale jest to samo (mam WfW,
> w oczekiwaniu na nowe NT).

W trybach dosowych typu 640x400 nie mozna zmienic czestotliwosci na inna niz
70Hz. W WinNT 4.0 sa juz wbudowane drivery do Millennium ale nie ma zadnego
sofciku wiec jak bedziesz mial juz nowe NT to sciagnij sobie z ftp'a matroxa
nowe driverki z softem (ver 2.30). Po zainstalowaniu masz taki setupik w ktorym
mozesz ustawic czy chcesz 3D, wybrac monitor z ogromej listy i jeszcze pare
innych zeczy.
> OK, poszukam, ale nie bardzo wiem o jaki setup Ci chodzi. Na CD
> dodanym do karty niestety sa panele tylko do Windozy. Dla Dos'u nie
> ma nic procz glupawej gry, ktora ma niby obrazowac mozliwosci 3D.
> W mga.mon "mieszalem", ale skutki byly oplakane. Na poczatek chcia-
> lem "delikatnie" podkrecic na 85Hz i wyszla kaszana.
Ten setup.exe powinienes miec w katalogu /mga/setup/ i jesli go nie masz to
znaczy ze wszystkiego nie przegrales/zainstalowales. W tym katalogu powinien
byc miedzy innymi plik mga.mon, biosXX.* i batch do jego wgrywania i jeszcze
pare innych programikow (do sprawdzania PCI)

Piotrek