Re: emulator Amigi!!!

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Mon 21 Oct 1996 - 23:42:10 MET DST

> Moze ktos by sprawdzil, ile SysInfo pokazuje na emulowanej maszynie
> z pp200? Moze to jest juz poziom 68030/40 MHz...
W dokumentacji do UAE pisze wyraźnie że porównania za pomocą Sysinfo nie
mają sensu
Czy PCTask naprawdę jest szybszy od 386? Jak widziałem prędkość
przewijana ekranu w trybie tekstowym (na A1200) to zwątpiłem.
Czy ktoś odważył się odpalić 95' na PCTask????? Podziwiam cierpliwość...

Odnośnie mr Bobasa: (zapalony miłośnik Amigi)
Poczekamy zobaczymy. O amidze powerpc slysze juz od roku a tu nic.
Chciałbym aby powstała bo to był tani i przyjazny sprzęt ale nawet jak
powstanie to jest już za późno i będzie tak jak z SamCoupe - świetny
komputer 8 bitowy ale o kilka lat za późno. Wszyscy których bylo stać
przesiedli się już na PC i o ile PC nie umrze (a czuwa nad już nad tym
Intel+Microsoft) to nikt nie przesiądzie się spowrotem. Bo co może być
lepsze w takiej amidze?
- tańsza (temat do dyskusji ale uważam że może być)
- szybsza (od 386 na pewno :)
- łatwiejsza w użytkowaniu (to na pewno)
- kompatybilna (z samą sobą na pewno ale ze starszymi modelami...)
A co gorsze?
- nic po polsku (przynajmniej na początku)
- popularne użytki są lepsze na PC (znaaaacznie większy wybór, widział
kto MS Word na Amigę?)
- na początku gry tylko na A500 i A1200 (nie wszystkie bo emulacja
programowa...)

Kto wybierze taki sprzęt? Do gier na pewno taniej wyjdzie konsola.

--
 Marek Nazarko
 praca/job: mailto:mna_at_csbi.katowice.pl