Re: Netykieta a POLSKIE LITERY

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Mon 21 Oct 1996 - 04:17:08 MET DST

Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland wrote:
> No chetnie. Czekam na konkretne rady. Beda przydatne takze dla innych.
> 1 Co pod Windows 3.11 mam mozliwosc korzystania z POP3

Chyba kazdy program pocztowy: Internet Explorer, Netscape, Chameleon,
Eudora i jeszcze tyle, ze ho,ho. Dialer: Trumpet lub IE Full.

> 2 Co pod DOSem przez modem. Lacze sie z VAXem gdzie moge znowu POP3
> albo online i wtedy jaki program e-mailowy tam zastosowac ?

Pegasus? (nie jestem pewny)

> 3 Co jako czytnik Newsow pod Windows i pod DOSem ?

Dla Windows jest tak jak z poczta, dla DOS nie wiem.

> 4 Co dla klientow TPSA ?

To samo.

> Oczywiscie czekam na takie programy, ktore beda mialy mozliwosc
> czytania 8bit i QP oraz oczywiscie polskie literki na ekranie
> i na klawiaturze.

W Windows bez problemu. Unix, OS/2, Mac chyba nawet na Amidze juz sobie
poradzili.

--
Marek Baczek
mailto:mgb_at_qdnet.pl http://www.qdnet.pl/~mgb/