Re: Program do testowania procesorów!

Autor: Przemysław Frasunek (venglin_at_platon.man.lublin.pl)
Data: Sun 20 Oct 1996 - 14:33:12 MET DST

At 13:09 18.10.96 +0200, you wrote:
>Krzysztof Kaminski (krzychu_at_numen.pl) wrote:
>: Jaroslaw Bazydlo wrote:
>: >
>: > Nie żebym był niezadowolony ze swojego komputera, w ręcz przeciwnie
ponieważ
>: > w pracy korzystam z b. szybkich RISCow to w domku nie musze miec demona
>: > szybkosci. Jednak ta sytuacja mnie nieco ciekawi bo: 5x86 to moze troche
>: > lepsza 486 i przy wiekszym zegarze powinna byc szybsza od 486. (Bawiłem się
>: > nieco BIOSem i tunowaniem niektorych parametrow ale bez widocznego efektu -
>: > plyta SiS J-446 z 2/2/96)
> [...]
Moje 486 DX/4 100 jest dosyc szybkie. Wczoraj ustawilem je 2x 50 Mhz zamiast
3x 33Mhz. Wczescniej bylo 192 jednostek na SysInfo a teraz 217. I co Wy na
to ???
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
o Przemyslaw Frasunek o
o venglin_at_platon.umcs.lublin.pl o
o http://galen.imw.lublin.pl/users/medicus/przemek/mojastr.html o
o http://www.it.com.pl/venglin o
o IRC NICK: VENGLIN o
o Mozesz ze mna pogadac na Internet Phone - o
o bywam tylko na polskich kanalach o
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo