Re: Zakup komputera

Autor: Przemysław Frasunek (venglin_at_platon.man.lublin.pl)
Data: Sun 20 Oct 1996 - 14:33:06 MET DST

At 12:10 18.10.96 +0200, you wrote:
>Piotr ?uczak <luczakp_at_doskomp.lodz.pl> wrote:
>
>: A dlaczego nie Gigabyte HX??? Polecam je, bo s? b.szybkie i maj?
>: absolutne minimum zworek do konfigurowania (jedynie pr?dko?? CPU!), poza
>
>Wybacz, ale jezeli mala liczba zworek ma byc argumentem za zakupem
>plyty glownej, to... IMHO jest to raczej argument przeciwko :)
>
>--
>
> Leszek.
>
>+============================================================================+
>| lech7_at_pse.pl 2:480/33.7 - REAL programmers use INTEGERS - |
>| My personal opinions are just mine. |
> [...]
A wedlug mnie im wiecej zworek - tym lepiej... I tak dla poczatkujacych nie
ma to zadnego znaczenia, a dla zaawansowanych im wiecej zworek tym wieksze
mozliwosci konfiguracyjne. U mnie jest ok. 30 zworek :)
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
o Przemyslaw Frasunek o
o venglin_at_platon.umcs.lublin.pl o
o http://galen.imw.lublin.pl/users/medicus/przemek/mojastr.html o
o http://www.it.com.pl/venglin o
o IRC NICK: VENGLIN o
o Mozesz ze mna pogadac na Internet Phone - o
o bywam tylko na polskich kanalach o
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo