Re: Corel 6.0 PL

Autor: Krzysztof Wirszyllo (sgk_at_noghri.bydg.pdi.net)
Data: Sun 20 Oct 1996 - 14:23:11 MET DST

> Jarek> Jaroslaw Zielinski <jz_at_it.com.pl> wrote: : Mielczynski
> Jarek> Michal wrote: : > Czy ktos z Was zna moze sensowna (sic!)
> Jarek> alternatywe Corela 6.0 (wiem, wiem : > - pewnie Corel 5.0
> Jarek> ;) : > : To zalezy do czego. : Jesli chodzi o rysunki
> Jarek> wektorowe, to jest bardzo ladna zabawka o nazwie :
> Jarek> CorelXARA, [....]
>
> Jarek> Tylko wiesz - mam wrazenie, ze Michalowi chodzi o narzedzia
> Jarek> profesjonalne. Czy to co proponujesz potrafi wyprodukowac
> Jarek> plik do naswietlarki?
>
> Jarek> P.S. znajomy drukarz klnie Corela do ostatnich. Prawdziwie
> [...]

Co do Freehanda, to musze poinformowac, ze juz dawno nie produkuje go Aldus
(Notabene wchloniety przez Adobe).
W tej chwili powstala juz 7 wersja tego znakomitego programu, zarowno na
Maca jak i na peceta tworzona przez Macromedia.
Zobacz http://www.macromedia.com
Wygoda pracy i szybkosc jest nieporownywalna z Corelem. Pracuje na tym
programie juz dosc dlugo i moge stwierdzic, ze jest on najlepszy do prac
poligraficznych.

Krzysztof Wirszyllo
artemis_at_bydg.pdi.net