Re: US Robotics Sportster 33600 Voice

Autor: VENGLIN (venglin_at_platon.man.lublin.pl)
Data: Sun 20 Oct 1996 - 08:32:12 MET DST

At 10:56 17.10.96 +0200, you wrote:
>S.D. (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:
>: Jarek znasz kogos na prawde kto uzywa strony voice modemu?
>: Ja nie znam. Sam probowalem ale zwatpilem.
Ja uzywam Voice !!!! Zostawiam rano komputer wlaczony w trybie fax/voice/data.

> [...]
>
>d) jak sie okazjonalnie rozsyla faksy przygotowywane na komputerze,
> to sie ma faksmodem. Jak sie juz dojdzie do tego, ze sie komputera
> nie wylacza, bo trzeba czyms faksy odbierac - to i wykorzystanie
> voice jest w zasiegu reki. Tylko ze to najczesciej bedzie mala firma,
> nowa, i nowoczesna. Potem dorobi sie standardowych rozwiazan.
>
>Jaroslaw Lis
>
>+------------------------------------------------------------------------+
>| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
>| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
o Przemyslaw Frasunek o
o venglin_at_platon.umcs.lublin.pl o
o http://galen.imw.lublin.pl/users/medicus/przemek/mojastr.html o
o http://www.it.com.pl/venglin o
o IRC NICK: VENGLIN o
o Mozesz ze mna pogadac na Internet Phone - o
o bywam tylko na polskich kanalach o
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo