Re: Telepies jest woooolny! Moze zdycha?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Sun 20 Oct 1996 - 00:14:53 MET DST

zych_at_onet.pl (Zbigniew Zych) napisal(a):

>Nie... tez miewam takie smieci. Czasem lacze sie po 20 razy,
>bo albo krzaki, albo modemy sie wogole nie synchronizuja, etc...

Juz ktos z TelePsa informowal, ze posiadane przez nich Motorole Codex
maja fabryczny blad (w romie). Wszystkie w kraju. Niezle, co: kupili
modemy nawet ich nie testujac. Ale z drugiej strony moze zrobili to
umyslnie coby rachunki byly nalezyte - no bo jesli ktos musi sie
laczyc 20 razy...

W kazdym razie nie jest im spieszno z wymiana tego badziestwa.

PS. Przed kupnem zglosiliby sie do mnie po porade. Udzielilbym je za
darmo - no, powiedzmy za jeden modem... I tak by sie im oplacalo...

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Windows 95 for OS/2 soon available! --
-- Merlin emulator for Win'95, too... --