Re: warp czy win95 ?

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sun 20 Oct 1996 - 00:48:24 MET DST

Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:

>Gregorio Kus' <Grego_at_RMnet.IT> wrote:
>: On Sat, 19 Oct 1996 15:32:11 +0200, Piotr Pekala wrote:
>: >On Sat, 19 Oct 1996, [ISO-8859-2] Przemys?aw Frasunek wrote:
>: >
>: > Czy warp ma dobra obsluge internetu ??
>: >
>: >Dobra to malo powiedziane !
>:
>: tak, to naprawde malo powiedziane.
>: Implementacja TCP/IP w wykonaniu IBM jest zdaniem fachowcow
>: wsrod absolutnie najlepszych, jesli nie najlepsza wogole (PC
>: Professionale)

> [...]

W moim wypadku chyba nie chodzi o dialer, ale wersje PPP.
Wypisuje mi, bydle, 'Error 2080', nie ustawia sobie adresu IP
i po kilkudziesieciu sekundach sie rozlacza. Co ciekawsze: tylko
przy dzwonieniu do TPSA, z Telbankiem wszystko chodzi dobrze.
Przemek Pawelczyk wlasnie podrzucil mi liste roznych patchy do
PPP i dialera. Jak ktorys z nich zadziala, to dam znac.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl
= Proszę w miarę możliwości o prywatną korespondencję
= z polskimi literami w kodzie ISO-8859-2