Re: ZOOM Sportster - pytanie.

Autor: Albert Geres (pw_at_rubikon.net.pl)
Data: Sun 20 Oct 1996 - 00:42:05 MET DST

On Fri, 18 Oct 1996 19:37:53 GMT, radekp_at_geocities.com (Radoslaw
Poplawski) wrote:

>Nie tylko ty. Faktycznie, modemy cos fatalnie dzialaja pod win95. Mam
>taki modem, ktory bez problemu chodzil mi pod win3.x. Zainstalowalem
>sobie win95 i modem kilka razy zadzwonil i nawet polaczyl sie i moglem
>go uzywac. Niestety, od pewnego czasu tylko dzwoni, negocjuje i d...
>zimna.
>
>Kilka dni temu zainstalowalem win-nt. Bez przekonania spobowalem
>zadial-upowac i.... zadzialo. Jeszcze kilka prob - za kazdym razem
>bezblednie!
>
>Szok!

A jakie to NT? Ja walczylem z NT 3.51 ze zmiennym powodzeniem (jest
tam taki plik odpowiedzialny za konfigurowanie modemu w RASie). NT 4.0
jeszcze nie probowalem, ale powaznie sie przymierzam - mam nadzieje,
ze bedzie lepiej:-)

pozdrowienia