Re: ZOOM Sportster - pytanie.

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 18 Oct 1996 - 21:37:53 MET DST

pw_at_rubikon.net.pl (Albert Geres) napisal(a):

>Niestety nie. Mam juz dosyc walki. Dziala to dziala. Najpierw z tym
>zoomem mordowalem sie pod WinNT, teraz pod win95. Zaczynam w tym
>wszystkim zauwazac zadziwiajacy brak prawidlowosci:-)

>na razie

Nie tylko ty. Faktycznie, modemy cos fatalnie dzialaja pod win95. Mam
taki modem, ktory bez problemu chodzil mi pod win3.x. Zainstalowalem
sobie win95 i modem kilka razy zadzwonil i nawet polaczyl sie i moglem
go uzywac. Niestety, od pewnego czasu tylko dzwoni, negocjuje i d...
zimna.

Kilka dni temu zainstalowalem win-nt. Bez przekonania spobowalem
zadial-upowac i.... zadzialo. Jeszcze kilka prob - za kazdym razem
bezblednie!

Szok!

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Windows 95 for OS/2 soon available! --
-- Merlin emulator for Win'95, too... --