Re: Ten, kto ma dzieci...

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 19 Oct 1996 - 13:19:06 MET DST

Andrzej Chojnacki <alf_at_polbox.pl> wrote:
: Chyba tak. Moim zdaniem wszystko zalezy od zachowania odpowiednich
: proporcji. Mam siedmiolatka u ktorego od dwoch lat stoi PC i
: jakos nie zauwazam zachowan maniakalnych.
: Z oprogramowania polecam natomiast TIM'a - absolutne mistrzostwo
: swiata. Gierka polega na budowaniu dzialajacych urzadzen z roznych
: mechanicznych i elektrycznych elementow. Naprawde ciekawe.
: Jezeli chcesz moge podrzucic.

Nie proponuj tak publicznie - dostaniesz zaraz nagane :-)

TIM to jednak zabawka, za to pamietam jak chyba Tatarkiewicz
opisywal dawno temu w 'Bajtku' gre MrRobot na Mac'a.
Robota skladalo sie z "klockow" i w formie zabawy programowalo
sie w nim de fakto algorytm do przeszukiwania labiryntow.
"Niestety - wiecej juz o tej grze nie napisze. Moj szescioletni
syn Kuba poprosil 'Tato, daj zrobic robota', i teraz ja nie mam
dotepu bo to jest gra Kuby ['moje, nie dam']".

Jarek.