Odp: Zakup komputera

Autor: Przemysław Frasunek (venglin_at_platon.man.lublin.pl)
Data: Sat 19 Oct 1996 - 10:18:08 MET DST

Przemyslaw Frasunek
venglin_at_platon.umcs.lublin.pl
http://galen.imw.lublin.pl/users/medicus/przemek/mojastr.html
Szukaj mnie na Internet Phone
IRC: Venglin
BBS: (081) 569219 (chwilowo nieczynny)

----------
> Od: Dariusz Kloc <kloc_at_antares.astrouw.edu.pl>
> Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Temat: Zakup komputera
> Data: 16 paŸdziernika 1996 16:31
>
> W najblizszym czasie mam zamiar kupic komputer.
> W tym miejscu zwracam sie z prosba do wszystkich
> ,ktorzy przeszli przez ten ciezki okres w zyciu
> mlodego czlowieka ,aby podzielili sie ze mna swoimi
> doswiadczeniami i pomogli podjac trudne decyzje np.:
>
> - czy koniecznie Pentium ? (Cyrix ?)
Pentim 133 albo Cyrix 200
> - czy warto kupic monitor 15 calowy ?
Zalezy do czego... Do grafiki i CADu - tak.
> - czy slusznie jest kupowac na gieldzie ?
Jak dobrze znasz tam ludzi to - tak. Jezeli nie - nie. Zdarzaja sie czasami rozne oszukanstwa np. ostatnio wydmuszki - cache...
> - gdzie warto kupowac ?
w sklepie, ale najpierw trzeba przejrzec oferte wszystkich sklepow, a dopiero potem kupowac, roznioca w cenie moze byc znaczaca.