Re: POLSKIE LITERY -- CZESC II

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sat 19 Oct 1996 - 10:48:39 MET DST

melon_at_aurora.put.poznan.pl (Mielczynski Michal) wrote:

> No to trudno.. jakos przezyje.. Panowie, przestancie w koncu trabic, ze
>Wam nie pasuje to, iz ktos tam z polskich literek korzysta . Ja wiem (bo
>przypominacie o tym nachalnie pare razy dziennie). W zwiazku z tym staram
>sie nie pisac z polskimi literkami (poki co).

O ile dobrze zrozumiałem Radka, chodziło mu o to, żebyś przestawił
kodowanie z QP na 8-bitowe - tak jak w niniejszym tekście.
Postingi z 'ogonkami' w kodowaniu 8-bitowym są dużo bardziej
'strawne' dla programów nie obsługujących MIME.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl
= Proszę w miarę możliwości o prywatną korespondencję
= z polskimi literami w kodzie ISO-8859-2