Odp: Drukarki jeszcze raz...

Autor: Przemysław Frasunek (venglin_at_platon.man.lublin.pl)
Data: Sat 19 Oct 1996 - 09:47:02 MET DST

----------
> Od: Michal Jankowski <Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl>
> Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Temat: Drukarki jeszcze raz...
> Data: 16 października 1996 14:54
>
> Ja wiem, ze nie jestem pierwszy, ktory pyta o drukarki, ale co tam 8-)
>
> Zalozenia sa nastepujace:
>
> - drukarka do domu, do drukowania niewielkich ilosci
> - w miare tania, ale dobra 8-)
> - kolorowa
> - z rachunkiem VAT, kupiona w firmie, ktora za miesiac nie wyparuje w
> przestworzach.

> [...]

He, he ja mam DeskJet 600. Ale zeby DJ 600 byl kolorowy to trzeba dokupic ColorKit za 160 zl. Drukarka bez ColorKitu kosztuje ok. 790 zl (za tyle ja kupilem) i moze drukowac tylko na czarno. Tusz kolorowy - 90 zl, czarny - 90 zl. ColorKit to specjalny pojemniczek na glowice i glowica kolorowa. Kupujesz go tylko raz, a potem jak sie zuzyje to dokupujesz tylko glowice. Oplacalnosc - czarny - 1000 stron (tryb normal) 2000 stron (econofast), kolorowy - 160 stron (normal). Za 90 zl mozesz kupic napelniarke prozniowa BASF i napelniac glowice (zwykle 3 razy). Oplaca sie, ale moglo byc lepiej. W czerni - 600 dpi (best), 600x300 dpi (normal), 300 dpi (econofast), a w kolorze 300 dpi (best) 600x300 dpi (best na specjalnym papierze), 300 dpi (normal), 300 dpi (econofast). Szybkosc - czarny - 1 str/min (best), 2,5 str/min (normal), 4 str/min (econofast), kolor - 3 min/str (best), 1,5 min/str (normal), 0,6 min/str. Drukuje na kliszach, nalepkach Avery, papierze Premium, zwyklym papierze, papierze Glossy, kopertach, fiszkach.