Re: cd rom i win95

Autor: Piotr Trzcionkowski (trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Sat 19 Oct 1996 - 09:37:06 MET DST

16 Oct 1996 07:44:49 GMT, scisly_at_mat.uni.torun.pl (Michal Switala)
napisal(a):

> Mam karte dzwienkowa oparta na chipie ESS1868 i cd x4 goldstar
>Karta juz chodzi, chociaz byly jakies dziwne klopoty, nie moge jednak
>odtwarzac plyt audio. Co sie dzieje ? Pomocy !!!

Mam cos identycznego, albo podobnego. CD chodzi na tych z programami
natomiast gubi sie przy probie odtwarzania Audio. Konkretnie pod win95
w media player po nacisnieciu play przelatuje bezglosnie na koniec
plyty. W os/2 wyrzuca jakis blad. Tymczasem pod Win31 dziala!! Tylko
nie jestem wariatem by w tych czasach z 32MB uzywac starej wersji
win'a.

> Michal Switala
>
> mail : scisly_at_mat.uni.torun.pl
> ircnick: scisly