Re: Program do testowania procesorów!

Autor: Krzysztof Kaminski (krzychu_at_numen.pl)
Data: Fri 18 Oct 1996 - 22:17:48 MET DST

Jaroslaw Bazydlo wrote:

> Panowie, panowie ...
>
> Rzeczy ktore podajecie latwo wyczytac w Manualu do dowolnej plyty do PCta.

Sorry, nalecialosci ze starej roboty, gdzie ludzie kupowali P150/32MB
RAM/CD8x zeby grac w DOOM-a i ktorych strasznie wkurzalo, jezeli sasiad
mial NU80 Sysinfo o jeden punkt lepsze przy takiej samej konfiguracji i
zawracali gitare serwisowi przez pol dnia z tego powodu.

> Jedna zdaje sie odpowiedz na moje pytanie byla wskazowka dt. Write-Back vs.
> Write-Through. Juz wczesniej udalo mi sie wpasc na zworke, jednak przelaczenie
> jej w tryb Write-Back powoduje, ze dyski przestaja sie bootowac hie ;-)
>
> Jakies sugestie ????

Przykro mi, zadnych. :(

> Byc moze to wina BIOSu, a moze plyty sam juz trace chec do zabawy.
>
> Pozdrawiam
> J.Bazydlo

Krzychu

--
(:  Krzysztof A. Kaminski                          krzychu_at_numen.pl :)