Re: Zakup komputera

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 18 Oct 1996 - 19:02:54 MET DST

On 18 Oct 1996 14:42:29 +0200, Michal Jankowski <Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl> wrote:

>Jacek> Hehe... mam nadzieje, ze nie chodzi Ci o Optimusa... albo co
>Jacek> gorsza o Vobisa..

>Czego wy chcecie od tego VOBISa. Sam tam kupilem komputer w zeszlym
>roku i bardzo sobie chwale. A i ceny calkiem rozsadne, no, chyba ze
>ktos chce kupowac 'bez VATu', czyli byc wspolnikiem oszustwa.

Dobra, wszystko w porzadku, dopoki nie bedzie ze sprzetem problemow... Ja tez
lubilem Vobisa, dopoki nie kupilem u nich monitora... MAG, o ktorym pisalem juz na
tej liscie wiele razy, zostal wprawdzie wymieniony na nowy, ale z dokladnie takimi
samymi wadami :( Panowie z Vobisa powiedzieli, ze pieniedzy nie zwroca, bo wedlug
nich sprzeet jeest bez wad...

Jak miesiac temu padl mi kupiony u nich CD-ROM (Aztech 4x), zanioslem... i juz po
dwoch tygodniach dowiedzialem sie, ze moge odebrac nowy CD.
Szczesliwy, udalem sie do Vobiska, gdzie... zaproponowano mi MITSUMI FX-400(sic!)
Oczywiscie odpowiedzialem, ze wole od tego zwrot szmalu, w zwiazku z czym
zaproponowano mi... zwrot DZISIEJSZEJ ceny!!! Te wykrzykniki to dlatego, ze w
dotatku ta ich "dzisiejsza" cena byla nizsza... od gieldowej ceny Mitsumi FX-400, a
co dopiero Aztecha...

Teraz nadal sie dziwisz, dlaczego wszystkich napotkanych przestrzegam przed
Vobis-em? (przynajmniej krakowskim)

P.S.
W Vobisie serwis jest, jak zauwazylem, bardziej przepelniony niz jakiekolwiek
stoisko na gieldzie... zawsze musialem czekac...

Cu!

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|