Re: Merlin

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 18 Oct 1996 - 15:58:01 MET DST

Mielczynski Michal <melon_at_aurora.put.poznan.pl> wrote in article
<199610180945.LAA02578_at_aurora.put.poznan.pl>...

> nie wiem czy mozna przelaczac konfuguracje przyciskow. Tez jestem ciekaw
> ktorym systemie op. dalo by sie cos takiego zrobic (moze ktos z Was wie?
Ja
> tylko wiem, ze na Amigach daje sie zmienic wyglad gadgetow).
> Z drugiej strony to musze przyznac, ze jest to przycisk uzywany przeze
> mnie BARDZO CZESTO. To oczywiscie kwestia przyzwyczajenia ale mnie wydaje
> sie on bardzo wygodny (nie mam "zwichniec" z Win3.11 :). Poza tym z tego
co
> pamietam, to nie jest "kretynizm" tylko i wylacznie z W'95.
>
> pozdrawiam

Pomijajac fakt ze to jak wygladaja win95 jest wynikiem milionow dolarow
wydanych na badanei preferencji uzytkownikow. Ja tez uwazam za wygoden
wszytskie przyciski w jednym miejscu i nic sie nie myli chyba ze ktos nie
wie jak wyglada X.....

Nie bronie oczywiscie win95, gdziez bym smial wsrod fachowcow....