Re: Zakup komputera

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Fri 18 Oct 1996 - 13:58:40 MET DST

Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl) wrote:
Hej,

  Troche dziwnie, ze na wlasny list jeszcze odpisuje, ale coz...

: : - czy koniecznie Pentium ? (Cyrix ?)
:
: Koniecznie to nie, ale warto. Od Cyrixa mnie jakos odrzuca, natomiast
: zerkalbym raczej ku K5.

Wczoraj dostal mi sie w lapki komplet K5 100 i Pentium 100. I jednak polecam
Pentiuma -- tylko nieznacznie wolniejszy, ale za to wszysko sie buja.
Przelecialem cala swoja dyskoteke i znalazlem 4 gierki, ktore na K5 za
cholere nie chca chodzic -- Quake 0.91, Whiplash, Nascar Racing 4 MDA,
Fifa'96. Moze dla kogos beda to tylko, ale dla mnie sa to az 4 programy.
Moze sie przeciez w koncu zdarzyc, ze ten jeden, na ktorym nam najbardziej
zalezy nie pojdzie z winy procesora.

milego dnia zycze
hej

--