Re: Jak się pozbyć...

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 17 Oct 1996 - 20:25:20 MET DST

zylla_at_lodz1.p.lodz.pl (Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL) napisal(a):

> Radze zainstalowac Windows 3.11 nie z powodu ze jest duzo lepszy,
> ale instalacja wychrzani, byc moze, uszkodzone pliki.

> Wyinstaluj wszystkie fonty i je jeszcze raz zainstaluj.
>albo
> Sprawdz kolejnosc fontow w pliku win.ini to czasami ma znaczenie.
> Porownaj to z kolejnoscia win.ini kogos u kogo to prawidlowo chodzi.
> Doprowadz to do tej samej kolejnosci (jakims edytorem ASCII)

> Romek
>-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
> ------ PeCetologia jest nauką eksperymentalną ! ------

Zmien sterownika karty graficznej na StandardoweSVGA (czy jakos tak),
z tym, ze ggdy komputer spyta sie ciebie czy uzyc AKTUALNEGO, zapodaj
NIE. Sterownik karty zostanie wtedy przeinstalowany, a razem z nim
odswierzone zostana fonty.

Pozniej mozesz z powrotem zmienic sterownik na wlasciwy, uzywajac
AKTUALNEGO drivera.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Windows 95 for OS/2 soon available! --
-- Merlin emulator for Win'95, too... --