Re: ZOOM Sportster - pytanie.

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 17 Oct 1996 - 18:22:56 MET DST

Jacek Osiecki <joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl> wrote in article
<slrn56br6g.g0t.joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl>...
> Rzeczywiscie, Zoomy bywaja tragiczne - pamietam, jak instalowalem wujkowi

> COMSTAR-a, to dogranie systemu Voice/Fax (aby miec faxmodem, kupil
> komputer) zabralo mi cala noc i mnostwo (nie)przeslanych faxow... a USR-a

> wsadzilem do slotu, Windoza go wykryla, zainstalowalem dolaczonego
> QuickLinka, i przeslalem i odebralem fax bez problemow juz po 20 min. od
> zainstalowania sprzetu w komputrze...
>
> USR RULEZ!

USR Sportster + windows95 Wyjac zworki z modemu(plug and play). Wlozyc
modem. Wlaczyc komputer. Windows robi reszte. Fax dziala pod minucie
(exchange).
Tak to bylo u mnie o czym juz chyba pisalem.