Re: US Robotics Sportster 33600 Voice

Autor: VENGLIN (venglin_at_platon.man.lublin.pl)
Data: Thu 17 Oct 1996 - 13:26:33 MET DST

At 16:53 14.10.96 +0200, you wrote:
>Czesc!
>
>Mam takie pytanko - Wlasnie kupilem w/w modemik i jestem z niego bardzo
>zadowolony - dziala wrecz idealnie... Tylko sie dowiedzialem, ze ponoc
>nadal nalezy rejestrowac modemy w TruPie S.A., jesli sie korzysta z ich
>darmowego dostepu do internetu... Czy to prawda? Co mi grozi, jesli sie
>nie zarejestruje? I najwazniejsze: Czy ktos nie wie, czy ten modem ma
>homologacje? (bez niej mi go nie zarejestruja...)
>
>Pozdrawiam,
>--
> [...]
Ja sobie tydzien temu kupilem modemik bez homologacji i korzystam z netu w
TPSA (wlasnie tamtedy nadaje ten list). Widzialem artykul w gazecie ze
modemow homologowanych nie trzeba rejestrowac :), a nie homologowane trzeba
:(. Co grozi ??? - ponoc odciecie telefonu na zawsze. Homologowany ??? -
polecam lekture ktoregos-tam wakacyjnego PCKuriera - skrocona lista
homologacji modemow. A co mi TPSA zrobi to sie przekonamy przy koncu (tego,
albo ktoregos nastepnego) miesiaca. Modemy trzeba bylo rejestrowac zawsze. A
teraz z innego zrodla(z przed kilku lat).
Modemy trzeba rejestrowac na formularzach rejestracji faxu i trzeba dolaczyc
xero papierow homologacji :((((((((((((

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
o Przemyslaw Frasunek
o venglin_at_platon.umcs.lublin.pl o
o http://galen.imw.lublin.pl/users/medicus/przemek/mojastr.html o
o http://www.it.com.pl/venglin
o IRC NICK: VENGLIN o
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo