Re: List otwarty w sprawie netiquette

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_I_should_put_my_domain_in_etc_NNTP_INEWS_DOMAIN)
Data: Thu 17 Oct 1996 - 11:33:19 MET DST

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:

: Ktoregos dnia zrobie chyba i ja cos w rodzaju FAQ pod tytule:
: "typowe odzywki lamerow", bedzie to dokument skladajacy sie wylacznie
: z cytatow postingow jakie ukazaly sie w odpowiedzi na grzeczne,

  Prosba (jezeli nie chcesz zostac lamerem nr 1) - popros autorow
o zgode na publikacje fragmentow ich listow w tej wlasnie formie.

: wysle Wam ponizej forward listu jaki dostalem prywatna poczta.
: W zasadzie tego sie nie robi, ale tym razem ja sobie pozwole
: na rozminiecie sie z netykieta. Szkoda po prostu by takie

  No coz, musze (jako autor owego listu) dodac cos od siebie.

  Po pierwsze, list mial pojsc publicznie (tzn. mialem nacisnac "f"),
ale z humanitarnych racji (po co zameczac uczestnikow listy i po
co robic jakiemus emigrantczykowi taka reklame) poszedl jako prywatny
(tzn. nacisnelem klawisz "r"). Adresat uznal, ze powinien sie
pochwalic, ize to jest taki wazny, ze az tak go tego i...
forwardnal... W ten sposob list staje sie publiczny i co ciekawe
- zrealizowal sie moj pierwotny zamiar. (Niech Gregorij zgadnie,
czy to byla moja nim manipulacja, czy przypadek...)

  Po drugie, adresat wykazal sie brakiem elementarnej kultury
- co jest o tyle mile, ze najlepiej ilustruje, kim onze jest.
A chodzilo o polemike,

: [...] ze zdaniami ktore sa co prawda moje [tj. Gregorij], ale [...]

Po trzecie, ow Gregorij zgadza sie ze mna! Jak milo...

: Jest w tym postingu jedna sluszna mysl: lamers rulez.
: Nie da sie ukryc

  Po czwarte, mam cicha nadzieje, ze raz podpuszczony, Grego przesle Wam
ten list pare razy jeszcze! (Z drugiej strony wyrazy mojego wspolczucia
z racji na zapchane forwardami od Gregorija lacza.)

Keep smiling, be happy!

--
Slawomir Marczynski (Mr)