Re: POLSKIE LITERY -- CZESC II

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 17 Oct 1996 - 10:05:34 MET DST

On 16 Oct 1996 17:54:35 GMT, Tomasz Kłoczko <kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:
>Marcin Witek <wit_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>: > Celowo piszę to _po_polsku_, jeżeli robię to 'nielegalnie', to może ktoś
>: > wreszcie mi powie, na jakiej podstawie.

>: A dlatego ze jak widze takie krzaki to nie chce mi sie ich czytac.

>A to rusz czterema literami lub mózgiem i łaczami via ftp i poustawiaj co
>treba żebyś mógł czytać to bez zgrzytania zębami.

No to prosze o podanie wlasciwego ustawienia dla SLRN uruchamianego na
przemian w dos-owym Telnecie, X-terminalach, Mac-owym NCSA Telnet i
terminalach tekstowych VT102...

>A od dłuższego czasu jest dostępny tin 1.3 beta unoff, który z polskimi
>literami radzi sobie doskonale i ma dodatkowo jeszcze wiele innych ciekawych
>cech: kolorowanie listów, pgp i poprawiona kupa błędów. Przecjhodząc na
>nowego tin-a nie tylko bedziesz mógł nareszcie przestać robić z siebie
>prędzej czy później wtórnego analfabete (poprzez czytanie i pisanie bez
>ogonków) ale także pracować o wiele wygodniej.

Co do tin-a... o ile pamietam, to w porownaniu do SLRNa tin jest taki
SUXX, ze szok... kolorowanie listow, gdy 99,9% komputerow na uczelni ma
ekrany b&w wzglednie "miodowe", potrafi tylko dodac klopotow.
Poza tym powiedz mi, jak mam pisac po polsku na wymienionym troche wyzej
przeze mnie sprzecie? Wczytujac polskie literki z przygotowanych plikow, he?
W takiej sytuacji jak ja jest mnostwo uzytkownikow Internetu na uczelniach...
Przynajmniej na AGH.

Milego dnia.

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|