Re: US Robotics Sportster 33600 Voice

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 17 Oct 1996 - 01:34:04 MET DST

Piotr Łuczak <luczakp_at_doskomp.lodz.pl> wrote in article
<32650952.5655_at_dora.doskomp.lodz.pl>...
S.D. wrote:
> MIelm modem voice i moje przykre doswiadczenia podpowiada mi ze
pewniejsza
> jest dobra cyfrowa sekretarka niz komputer z modemem voice.

> Kombajny to nie zawsze dobry pomysl.... Funkcjonalnie tez jest lepiej
miec to osobno.
Fakt, np. 'komputer + modem + faks stacjonarny + telefon' zajmuja mniej
miejsca niz 'komputer + faksmodem' ;-)
Moze ja rozumiem zle pojecie "funkcjonalnosc"?
A na powaznie : wystarczy znalezc odpowiedni kombajn odpowiedniej firmy
(za odpowiednia cene oczywiscie)...

mam na mysli to ze mam w domu cyfrowa auto. sekretarke i latwiej mi jest
miec dostep do wiadomosci zostawionych dla mnie przez ludzi niz podchodzac
do komputera, klikajac mysza itp.
Sekretarka ma 4 mailboxes czego a i tak nie uzywam....
Prosciej, funkcjonalniej jest uzywac zwyklej auto sekretarki (pod
warunkiem ze cyfrowo zapisuje a nie na kawalku tasmy) niz komputera z
jakims tam programem do voice mail/cuda-niewidy.....