problem mam z kartą i CD

Autor: Pawel Zielewski (ZIELU_at_gazeta.pl)
Data: Wed 16 Oct 1996 - 15:36:37 MET DST

Kupiłem kartę dźwiękową Sound Vision 16 Gold i wszystko byłoby fajnie
gdyby nie to, że mimo podłączenia kabelka CD Audio (mam CD Aztech 2x)
płytki audio nie chcą grać.
Kompletnie nie znam sie na tym, co jest w środku obudowy komputera i
nie wiem, jak sobie poradzić z problemem. Może ktoś wie i powie.
Tylko żebym nie musiał do naprawiania problemu używać ciężkich
narzędzi, proszę.

Paweł Zielewski
zielu_at_gazeta.pl