Re: Formatowanie dysku!

Autor: Miroslaw Prywata (mpry_at_fuw.edu.pl)
Data: Wed 16 Oct 1996 - 14:55:01 MET DST

        :
        :
Jak widac rozmairy klastrow sie nie zgadzaja (wynik dzialania programu
fips).

> Zdaje się, że dyskusja na ten temat już się odbyła na liście. Nie
> pamiętam wyników, bo nie byłem wtedy w temacie, ale w archiwum powinno
> być.
Nie calkiem o tym :)

Podobna odpowiedz (zapisac zerami tablice partycji) znalazlem w manualu do
fips'a, tylko czy wtedy nie trafi szlag drugiej partycji(?) (niestety w
DOSie nie jest ona niezalezna od pierwszej, tzn w pierwszej jest info, ze
jest druga). I teraz -> jak to zprtynie zrobic, zeby wszystko nie
odplynelo w sina dal?

A moze zalozyc partycje linuxowa (ona jest zupelnie niezalezna) i wgrac
tam tylko tyle linuxa, ile jest potrzebne, po czym przekopiowac caly
DOSowy smiec na Linux po czym skasowac obie DOSowe partycje, zalozyc je od
nowa, sformatowac...

Tylko slyszalem, ze fdisk DOSowy ma jakies problemy, jak gdzies jest
partycja zalozona przez fdisk Linuxowy.(??)

Tylko ile linuxa jest potrzebne, zeby moc podmontowac dyski DOSowe i moc
kopiowac?

Wolalbym to zrobic zwyczajnie w DOSie (mam np NU8.0 tam jest jakis program
do low level format, disk editor -> tylko, ze jest latwo cos zawalic
nieodwracalnie stad moje pytanie: czy daje sie to w ogole zrobic?).

                                        Mirek