Re: Pilnie kupie czesci komputerowe

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Wed 16 Oct 1996 - 08:40:52 MET DST

Michal Rok <mrok_at_waw.pdi.net> writes:

> Pilnie kupie nastepujace czesci komputerowe:
[]
> Mialem nadzieje, ze jak w cenniku tch stoi ze PPro200 sa, a kolega z tch
> pisal ze Tyany mialy byc w poniedzialek, to ja moge spokojnie wziac kase
> w reke i kupic. Ale okazalo sie, ze TCH przypomina nieco sklep spozywczy
> sprzed 10 lat... a moze to tylko polityka Intela? Tak czy tak, nic nie
> ma, wszystko bedzie w listopadzie, tylko PPro w przyszlym roku.
> Informacja pod sales_at_tch.waw.pl ma nieaktualne adresy w liscie mailowej,
> a na dodatek potrzebuje 3 dni na udzielenie elementarnych odpowiedzi
> (jest/nie ma).

Tak juz tam chyba jest, zetknalem sie z nimi kilka razy i chyba wystarczy :(
Ostatnio np. chcialem kupic P100+plyte T2P4... Tez mi polecali czekanie
(dostawa w piatek->poniedzialek->wtorek), a potem oczywiscie okazalo sie
ze plyt przyszlo za malo i nie wystarczy nawet dla wczesniej zamawiajacych,
nie mowiac juz o procesorach P100, ktore beda w "najblizszym czasie".

Zadzwonilem do pierwszej lepszej formy z gazety - plyte i CPU mialem w ciagu
30 minut (jakas firma na Nowym Swiecie 22/28, w pawilonie z tylu). Chyba
taniej niz w TCH, i nie przeszlo przez TCH, bo nie bylo ich nalepek.

Bez urazy do pracownikow TCH obecnych na newsach,

--
Krzysztof Halasa