Re: Pilnie kupie czesci komputerowe

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 16 Oct 1996 - 09:30:25 MET DST

Michal Rok napisal (-a) :

> Pilnie kupie nastepujace czesci komputerowe:
>
> PPro200 256kb cache (najchetniej iBPP dla firmy IPI)
Nie ma, polityka Intela
> Plyta TYAN TITAN DUAL PRO AT (lub cokolwiek pod dwa PPro)
Beda w tym tygodniu, polityka celnikow na lotnisku w Warszawie
> Plyta ASUS P55T2P4 (2 sztuki)
Nie ma, polityka ASUSa
> Procesor P133 iBPP (2 sztuki)
Nie ma, polityka Intela
> S3 ViRGE (rozszerzalne do 4MB, 2 sztuki)
Sa i zawsze bylo tego pod dostatkiem
> SIMMy EDO 2*16 i 4*32
Patrz wyzej

Problemem jest rowniez wyczerpany kontyngent.

Piotrek

PS. Nie obrazam sie wcale na to co napisales bo jest to swieta prawda.
Niestety nic nie mozna na to poradzic, zarowno ASUS jak i Intel robia sobie
co chca, obcinaja do jednej trzeciej nasze zamowienia i wysylaja kiedy chca
a klientow przybywa bo tylko u nas jest szansa (po zapisaniu sie) ze po
jakis dwoch-trzech tygodniach dostanie sie te kilkadzisiat procesorow.
Oczywiscie dla wszystkich nie starcza, rowniez dla mnie bo ja pracuje w TCH
Systems i skladam i sprzedaje (miedzy innymi) komputery ale z czego mam
skladac jak w magazynie TCH Components nie ma podstawowych rzeczy jak
procesory i plyty. Nie jest to rowniez wina pracownikow TCH Components, oni
robia co moga zeby byly te towary (wprowadzono TYANa aby uzupelnic braki w
plytach ASUSa, wymusza sie prawie sila dostawy w Intelu).