Re: WARP i PYCHA

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Tue 15 Oct 1996 - 15:54:49 MET DST

jaskier_at_mech.pk.edu.pl napisal(a):

>Czesc,

>Jak niektorzy z Was wiedza prowadze w Internecie Warpowisko poswiecone
>systemom OS/2 Warp (a nie tylko jednemu, takie sa zalozenia). Chcialbym

I chwala za to.

>Zajrzalem tutaj po raz trzeci w zyciu i jestem deczko rozczarowany Waszym
>dzialaniem, a raczej jego brakiem, przynajmniej na lamach pl.comp.pecet. A
>poniewaz piszecie o "windziarzach" z lekka doza paternalizmu, ktora zda sie
>skrywac jakies dalekie kompleksy nizszosci, nasunely mi sie dwa pytania.

Nikt sie tym nie przejmuje (przyzwyczajenie?). Zreszta skoro Bill
sobie zasluzyl... Tylko czemu nikt nie najezdza na OS-a? Ani on taki
dobry, ani zly. Zwlaszcza w porownaniu z winda...

>1. Przeczytalem, ze chcecie szerzyc kaganki oswiaty posrod "windziarzy".
>OK. Jak? Obrazajac uczniow? Na dodatek w dziesiec czy pietnascie osob?!

Juz nikt sie nie obraza. Znany mi jest jeden przypadek, ale ponoc nie
czyta juz tej listy...

>Listem tym chcialbym takze zareklamowac Warpowisko. Jego celem mialo byc (i
>jest nadal!) zintegrowanie naszego krajowego srodowiska. Chcialbym by
>znalazly sie w nim wszelkie mozliwe informacje o OS/2 i w jak najwiekszym
>wymiarze po polsku. Jest szansa nawiazania wspolpracy z IBM Polska. Itp,
>itd.

Bardzo fajnie, ze komus chce sie czyms takim zajac...

>Wasze nazwiska umiescilem juz w Warpowisku. Kompletna liste powstala z
>koniunkcji listy Marcina i "mojej" zamieszczam tutaj na koncu listu. Ale
>potrzebuje nazwy miast, z ktorych pochodzicie, niektore adresy mi nic
>niemowia.

Wroclaw. Ale co ja robie na tej liscie? Z Warpem to ja mam niezbyt
wiele wspolnego (oprocz nieudanej instalacji). Zreszta zobaczymy po
przetestowaniu Merlina...

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Windows 95 for OS/2 soon available! --
-- Merlin emulator for Win'95, too... --