Re: US Robotics Sportster 33600 Voice

Autor: Jarek Glab (jarekG_at_grot.com.pl)
Data: Tue 15 Oct 1996 - 16:06:53 MET DST

> tak, i spróbuj reklamować, że Ci modem nie wyciąga 2400 :->
> powiedzą Ci, że masz linie przystosowaną dla ludzi, a nie dla jakiś
modemów...
> ...ponieważ nie przypominają sobię, żebyś rejestrował modem :>
>
> owszem, podobno zdarzają się czasem przypadki lepszego potraktowania
klienta...

Opowiem moj przypadek. Byla burza. Obok mnie walnelo (piorunem). Efekt
zniszczona centrala telefoniczna. i brak lacznosci na jednej lini
telefonicznej. Mam druga wiec dzwonie do Biura napraw i mowie: cos mi sie
spieprzylo z telefonem, nie mam sygnalu. Oni: wedlug nas wszystko w
porzadku (standard), ja im nie jest w porzadku bo do ktorego wejscia do
centreali nie wepne to cisza jak makiem zasial. Oni znowu: CENTRALI !!!!.
My tu mamy zapisane, ze pan ma telfon nie centrale. Na szczesie byl u mnie
pan z TP i posisywal wszystkie homologacje i wpisal do rpotokolu, ze linie
sa do centrali podpiete. Tak to w ogole pani nie chciala ze mna rozmaiwac.
Inna sprawa, ze linia rzeczywiscie byla dobra, a padl taryfikator rozmow
(centrala tez dobra na szczescie). Wiec jak ktos ma podpiete same modemy to
radze dac cynk do centrali, ze tam sa modemy, jak jest modem i telfon to
mozna to olac. Tak sadze...

--
Jarek Glab
Grot s.c.