Re: POLSKIE LITERY -- CZESC II

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_batory.kat.ids.edu.pl)
Data: Tue 15 Oct 1996 - 14:47:59 MET DST

: Celowo piszę to _po_polsku_, jeżeli robię to 'nielegalnie', to może ktoś
: wreszcie mi powie, na jakiej podstawie.

Maciej Pilichowski <macias_at_phys.uni.torun.pl> wrote:
MP> Odpowiedz -- co widzicie na ekranie? Bo ja inwersy, znaki zapytania, jakies
MP> polskie litery...
MP> trojki -- slowem niezly jazz.
to raczej Twoja sprawa, i to że Ty nie_chcesz_tego_skonfigurować/masz_nie_ugiętego
admina_którego_przerasta_upgrade_tin'a/uważasz_że_to_strata_czasu/inne NIE OZNACZA
ŻE JEST TO NIELEGALNE...
ja mam peceta (kiedyś teoretyzowałem, ale teraz naprawdę trafił się taki z trochę walnięta
kartą grafiki) który niektóre znaki wyświetla w sposób prawie nieczytelny... tak się
składa, że w większości są to małe litery, duże w 95% wyświetla dobrze (naprawdę tak jest :-)
Wskutek tego jeśli zacznę go używać do czytania list, w których większość liter jest
małych, będzie to dla mnie dość uciążliwe (źle wyświetlane jest dużo więcej niż 9 liter z
całego alfabetu)...
Czy to oznacza, że pisanie małymi literami jest nielegalne bo ja je źle widzę?
Czy to oznacza, że mam żądać od wszystkich pisania dużymi literami?
:->

--c