Re: Modem 33600 na linie dzierzawiona

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_batory.kat.ids.edu.pl)
Data: Tue 15 Oct 1996 - 14:38:20 MET DST

Jaroslaw Tabor <formatc_at_bevy.hsn.com.pl> wrote:
JT> Na linie T1 i T3 tez sa modemy, i wyciagaja znacznie wiecej. Tylko ze wczesniej ktos tu napisal
JT> ze mozna sie polaczyc RS-em przez kabel nul-modem na 115200.
RS-em przez kabel null-modem 115200 można osiągnąć, ale na odległóści liczone w metrach...
chyba, że chodzi o to, że ktoś napisał, że przez RS można null-modemem polączyć putry odległe
na kilka kilomentrów, jeśli tak to zacytuj gdzie takie zdanie padło.... bo ja nie widzę...
a na linii dzierżawionej modemem za kilka milionów (starych zł) można wyciągnąć przy odrobinie
szczęścia 33kb czy 48kb (może nawet więcej)...
z modemem za trochę więcej można wyciągnąć nawet do 128kb... (ale chyba trafić na dobre łącze
trzeba, albo na krótką odległość :-)

--c