Re: Niemiecki modem

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 15 Oct 1996 - 12:03:55 MET DST

Andrzej Chojnacki (alf_at_polbox.pl) wrote:
: Uzywam niemieckiego modemu (no name)...
: Dziala bardzo dobrze, ale jest jedno ale.
: Po kazdym nieudanym polaczeniu kaze mi czekac
: 60 sekund na ponowienie proby.

Wymagania niemieckiej homologacji. Ciesz sie, bo w niektorych,
wydawaloby sie cywilizowanych krajach, jak numer znow jest zajety
to musisz poczekac wiecej.

: Pomaga tylko
: wylaczenie napiecia. Poniewaz nie mam zadnej
: dokumentacji, czy ktos wie co zrobic, zeby
: zlikwidowac te przerwy?

USR 'germany approved' mial taka mozliwosc.
Ale ty masz pewnie cos oparte na Rockwelu.
Sprawdz www.zoom.com, www.rockwell.com - tam ostatnio cos widzialem na temat
komend w wyrobach homologowanych.
Moze nawet znajdziesz jakis 'bios upgrade', od wersji US.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |