Re: Flash BIOS (pomocy)

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Tue 15 Oct 1996 - 10:09:51 MET DST

"Marek Łukawski" <marekl_at_netra.gdansk.sprint.pl> napisal(a):

>Nagralem sobie zlego BIOS'a, komputer przestal dzialac wiec nie moge sobie
>nagrac dobrej wersji.
>Plyta Shuttle HOT-541,
>stary BIOS (AWARD) 541wub0d.

>Pytanie:
>jak nagrac sobie dobra wersje (mam ja na dyskietce)?

Robisz tak:
1. Pozyczasz od kogos BIOS z takiej samej plyty.
2. Wkladasz ja do swojego trupa.
3. Bootujesz komputer i uruchamisz program do flashowania.
4. Wyjmujesz sprawny BIOS i wkladasz swoj utrupiony.
5. Flashujesz.
6. Oddajesz pozyczony BIOS.
7. Wlaczasz swoj komputer i robisz z nim co chcesz. Mozesz np. jeszcze
raz go utrupic :))).

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- No Sir! There are no wires hanging and no software --
-- to boot your computer. IT IS A SOLID PRODUCT! --