Re: Archiwizacja a prawo autorskie

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Tue 15 Oct 1996 - 17:21:20 MET DST

Piotr Trzcionkowski wrote:

> Gluchy ? Ty kupiles to ty mozesz uzywac.

Ani gluchy ani nawiedzony. To w koncu czy ktos a domownikow oprocz mnie moze go jeszcze uzywac.
A jesli tylko ten kto kupil to czy firma moze wystawic fakture a nastepnie zarejestrowac 12
wspolwlascicieli programu (nigdy zaden z nich nie bedzie go uzywal rownoczesnie).
Cos mi sie wydaje, ze troche chrzanisz bo jesli program kupuje firma to nie uzywa go firma tylko
konkretne osoby bedace jej pracownikami. tak samo kupujac do domu kupuje dla domownikow (trudno
zeby wlascicelem byl dom czy mieszkanie - musi byc konkretna osoba).

--
 Pozdrowienia.
 Janusz