Re: Linux dla biologa?

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Tue 15 Oct 1996 - 03:36:26 MET DST

On Mon, 14 Oct 1996 22:47:37 +0200, Grzegorz Bodaszewski wrote:

>Mam wrazenie, ze to nie byl 2.1 na CD ROM-ie z 'Software' ;-)
>Walczylem z tym stworem dwa wieczory tylko po to, zeby
>juz po zainstalowaniu stwierdzic, ze na moim komputerze nie
>widzi CD ROM-a IDE....

Tu mi cos zaczyna switac. Ja instalowalem RedHat-a z Software-u i tez mi nie widzial CD.
Skopiowalem na HDD i zainstalowalem (siec mi dalej nie dziala), po tym zauwazylem
ze CD daje sie zamountowac bez problemu. Moze oni w tym
Softwarze specjalnie cos mieszaja z tymi plytami ?

>Grzegorz Bodaszewski

via E(ir)mail...
       ( Jaroslaw Tabor )
        ) Format Computing (