Re: Cos o modemach z USA

Autor: Rafal Neska (rneska_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 14 Oct 1996 - 17:18:39 MET DST

> ktore nie wymagaja kart kredytowych?
>

>- Osobiscie nie znam takich sklepow.Prawdopodobnie nawet takie nie
> istnieja.Jak wyobraza sobie Pan sposob platnosci w takim sklepie?
>

>Moim zdaniem nie ma sensu sprowadzania modemu z USA ,gdyz roznica cen
>nie jest ,az tak duza ,aby zwrocily sie koszty przesylki ,a takze
>cla ,oraz podatki.

A jednak sie oplaca USR Sportster 28.8 kosztuje 110$ + koszt przesylki <=
to jest problem gdyz wynosi DHL az 90$
Razem 200$=560 to jednak sie oplaca a co do cla to ie sadze by mnie ktos o to
pytal natomiast sprawy podatku nie rozumiem(co za podatek ? od modemu?)

>Polecam kupic modem w Polsce ,

A gdzie znajde rownie atrakcyjna cen?

lub jesli ma Pan jakiegos znajomego ,ktory
>jedzie do Niemiec ,niech go pan poprosi o zakup tego urzadzenia.
>Jest to natyle niewielkie urzadzenie ,ze nie ma klopotu z przewiezieniem go
>przez granice.

Niestety nie mam :(

> Mateusz Jasny
> e-mail:MTJasny_at_zeto.czest.p